عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

عسل بانو

باییز ۹۳

1394/6/23 16:30
نویسنده : مامان
2,217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بعد یک تاخیر نسبتا طولانی اومدیم محبت

مامانم سعی میکنه خاطرات این مدت رو که ننوشته خلاصه و مفید و به روایت تصویر بزاره و بنویسه جشن

 

 

من در بارک مورد علاقه ام بارک سایه ( ساعی ) چشمک

 

نزدیک کریسمس و منظره های خوشگل درخت کاج و برف و چیزهای دکوری رنگ و وارنگی

 

یک روز صبح بیدار شدم از خواب و به مامان گفتم : من دوست دارم موهام چتری باشه الا و بلا زبان خب مامان هم کم نزاشت و گریمم کرد و مثلا چتری دارم چشمک

 

یک روز سرد تو بارک ملت

 

​اینجا هم یک تولد کوچولو موچولو سوربرایزی واسه بابا گرفتیم نزدیک اومدن بابا قایم شدم و چراغ خاموش کردیم وقتی اومد با فشفشه و روشن کرن چراغها رفتیم استقبال

 

اینجا هم شب یلدا و تولد بابا و دایی تو خونه مامانی اینا

تو عکس بعدی هم من و چکمه های باشنه بلند هانیه  . لباسامم کادو هانیه ( خاله ) به منه  

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد