عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عسل بانو

من 1 ساله شدم

1390/12/11 20:45
نویسنده : مامان
1,187 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام امروز روز تولد منه و   ساله شدم  کلي بزرگ شدم و کارهاي جديد ياد گرفتم   بعدا ميام و از کارها و شيرين کاريهاي جديدم ميگم

پارسال اين موقع من هنوز تو راه بودم و داشتم ميومدم اينجوري  البته قبل از اون هم اين شکلي بودم و تو آسمونها بودم بعد قرار شد خدا من رو به زمين بفرسته و بشم يه فرشته کوچولوي زميني   30 بهمن اومدم  زمين پيش مامان و بابا ي خودم قلب خيلي هيجان داشتم ببينم مامان و بابا چه شکلي هستن سوال مامان و بابا هم هيجانشون از من بيشتر بود و دوست داشتن زودتر من رو ببينن قلب ساعت 10:30 صبح من پاهاي کوچولومو رو زمين گذاشتم و ديگه شدم يه فرشته کوچولوي زميني  و با اومدنم باعث خوشحالي مامان و بابا و مامان بزرگ هام و بابابزرگ هام و خاله جونم و دايي جونم و عمو و عمه جونم و خيلي از فاميل هاي مهربونمون شدم مژه بعد که رسيدم زمين مامان و بابا اسم من رو

       گذاشتن لبخند 

 

حالا امروز مامان و بابا يه کيک کوچولو خريدن و قراره يه جشن در هيمن روز تولد خودم داشته باشم  شمع فوت کنم و کادو بگيرم  نیشخند  

به مناسبت تولد عسل خانومي:

       

 

 

روز جمعه هم قراره جشن تولد بگيريم و با مامان ميايم عکس هاي تولدم رو ميزاريم

مامان نوشت: عسل جونم دختر خوب و مهربون و قشنگم تولدت مبارک  ايشالا 120 سال با سلامتي و شادي و دل خوش کنار عزيزانت زندگي کني و هميشه تو زندگي موفق باشي و توکلت به خداي مهربون باشه قلب بهترين ها و زيباترين ها و سبزترين ها رو براي تو عسل نازم از خداي بزرگ آرزومندم

 

بابا نوشت: عسل خانومي، دختر ناز و خوشگلم تولدت مبارک ! ان شاءالله سالهاي سال شيرين ترين لحظات رو داشته باشي، من و مامان حالا با وجود تو زيباترين روزهاي زندگيمونو داريم.

خدا هميشه پشت و پناهت باشه ماچ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله هانيه
30 بهمن 90 18:55
عسل جونم تولدت مبارک.

ان شا الله 1200 ساله بشي گلم.



Happy Birthday


سلام خاله هانيه جونم مرسي خاله جون
خاله هدي ياسمين زهرا
2 اسفند 90 1:23
خوشگل ناز مبارك باشهههههههههههههههههههه چه روز خوش يمني هست اين 30 بهمن. از قبل برنامه داشتم تا مثل دو تا دوست قبلي ياسمين يعني ريحانه عسلي و ارميا خوشگل يه پست مخصوص تولد تو فرشته زيبا توي وبلاگ ياسي بذارم ولي خدا خواست و محمد كوچولوي ما صبح روز يكشنبه 30 بهمن يكماه و نيم زودتر به دنيا اومد و كل كاسه و كوزه ما رو بهم ريخت البته خدارو شاكريم به خاطر اين همه لطف بيكرانش.اما الان اومدم كه تبريك بگم. خيلي ماهي خيلي خوشگلي و خيلي خيلي نازي. انشااله هميشه سالم سالم سالم و شاد شاد شاد باشي ناناسي خانم. اولين سالگرد تولدت مبارك باشه. سال ديگه انشااله دومين سال تولد تو اولين سالروز تولد محمد ناناسي ماست. راستي براي كوچولوي ما كه توي آي سي يو هست دعا كن. تبريك ويژه به مامان و باباي مهربونت


ممنون خاله هدي جون. مرسي به ياد ما بودين. و تولد محمد جان مبارک باشه و ايشالا ياسمين زهرا جون هميشه سالم و شاد باشه کنار عزيزانش. ايشالا همه کوچولوها هميشه سالم و سلامت باشن و مامان و بابا هاشون هم خوشحال


مامان آریا
2 اسفند 90 19:59
عسل جون تولد قشنگ یک سالگیت مبارک عزیزم
منتظر عکسای جشن تولدت هستم


ممنون
زود ميام و عکسها رو ميزارم
دخترخاله مامان
2 اسفند 90 21:50
سلام عسل جون و مامان عسل جون. تولد یک سالگی عسل مبارک. برای عسلی بهترین ها را آرزو می کنم.
Happy Birthday Dear Asal

fezi


سلام فضه جون. خيلي خيلي ممنونم. خوشحالمون کردي. آرزوي سلامتي و شادي و موفقيت برايت دارم دختر خاله عزيزم
مامان آرینا موفرفری
3 اسفند 90 14:51
روز تولدت اولین روز از سفر ۳۶۵ روزه توست به دور خورشید
از سفرت لذت ببر
تولدت مبارک



ممنون خيلي زيبا بود
تینا
4 اسفند 90 20:54
الهی قربون تو بشم عسل نانازم که یه ساله شدی ..... دیگه کلی خانوم شدی خانوم گل
تولدت مبارک عسل نازم
مامان عسل تولد عسلو بهت تبریک میگم میدونم توی اینروز ما مامانا از بچه هامون واسه تولدشون خوشحالتریم
خوشحالیتون جاودانه باشه ایشالا


ممنون خاله مهربون
دوست خوبم ممنون بابت تبريک تولد. واقعا راست ميگين همينطوره. ايشالا هميشه سالم و شاد کنار عزيزانتون باشيد
خاله ی امیرعلی
5 اسفند 90 11:46
سلام
میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی دل بست و در میان روزهای شتاب زده عاشقانه تر زیست
میلاد تو معراج دستهای من است وقتی که تولدت را عاشقانه شکر میگویم
عسل جونم آغاز زیستنت مبارک


سلام خيلي ممنون بابت تبريک تولد زيبايي که گفتين
مامان شراره
6 اسفند 90 0:09
الهی که 120 ساله بشی عزیزمممممممممم


ممنون
ازاده مامانه هانا
7 اسفند 90 0:38
وای خاله دورت بگردهههههههههههههه تولدت مبارک عزیز دللللللللللم ایشالا زیر سایه پدر و مادر مهربونت شاد سلامت خوشبخت باشییییییی
راز این گفته فقط باد صبا میداند
دارمت دوست به قدری که خدا میداند

مامان مهربون تولد شیرین ترین مخلوق روی زمین و بهتت تبریک یگم ایشالا عروسش کنیییی

زود بیا من بی صبرانه منتظره عکسای نازشم


سلام دوست خوبم. خيلي ممنونم بابت تبريک تولد. ايشالا هميشه سلامت و شاد باشيد
ثمین
7 اسفند 90 10:27
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
مامان ملینا
8 اسفند 90 14:03
عزیزم تولدت با 8 روز تاخیر مبارک


ممنون خاله مهربون


خاله هدي ياسمين زهرا
8 اسفند 90 22:55
من عكس ميخواممممممممممممم. عكساي تولد عسلي كجاستتتتتتتتتتتتتتتتت


چشم ايشالا به زودي عکس ميزاريم
مریم مامان عسل
11 اسفند 90 5:12
سلام عسلی. نیستی خاله؟ تفلدت مبالک! پس عکسای تفلدت کو؟ دلم برات تنگ شده. زودی بیا.


سلام . مرسي خاله. چشم بايد مامان بياد و عکسها رو بزاره! .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد