عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

عسل بانو

عسل و تماشای تلویزیون

1391/8/16 15:51
نویسنده : مامان
670 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه بگم که من عاشق کارتون بع بعی ها هستم!چشمک هر وقت هوس کارتون دیدن بکنم بدو بدو میرم جلو تلویزیون و میگم بع بع نیشخند هیچ برنامه ای رو انقدر دوست ندارم البته این کارتون رو مامان و بابا هم دوست دارن و با هم میبینیم بغلولی من رو اگه بزارن ١٠٠ بار هم ببینم سیر نمیشم لبخند تازه تمام قسمت هاش رو مو به مو حفظ شدم و جلوتر اجرا میکنم زبان مثلا یه قسمتش رو که خیلی دوست دارم و مامان هم فیلمم رو گرفته اونجاس که آخا و پیشی (گربه و آقا) نانای میکنن و من زودتر پامیشم و دقیقا کار اونا رو اجرا میکنم بغل بابا هم خوشش میاد و گاهی با من بازی میکنه و با هم این بخش کارتون رو اجرا میکنیم مژه از وقتی دیدم بابا علاقه منده هر وقت به این قسمت کارتون میرسه بلند میشم و دست بابا رو میگیرم و میارم جلو تلویزیون و کلی ذوق میکنم قلب (البته  شب ها که بابا خونس ) . جا های دیگه رو هم حفظ شدم و جلو جلو میگم یا اجرا میکنم لبخند البته مامان میگه نباید زیاد تلویزیون ببینم برا بچه ها خوب نیست ابرو و یه وقتایی تلویزیون نگاه میکنم . تازه نیم ساعت بیشتر هم خودم حوصلم نمیشه و فوری پامیشم میدوم دنبال کارهای مهم ترم و به قول مامان شلوغ کاریام چشمکنیشخند

جلو تلویزیون هم دوست دارم راحت بشینم برا همین فیگورها و مدلهای جالبی دارم که مامان  عکس انداخته و بعدا میزاره فعلا یکی از فیگورهام که جديدا اختراع کردم اينه :

عسل و تماشاي تلويزيون

فقط نميدونم چرا مامان وقتي من جاي به اين راحتي نشستم شروع ميکنه به خنديدن سوال مامان: خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله خاطره
17 آبان 91 19:46
ماشالله چقدر عسل خانوم خوشگل و نازه
خدا حفظش کنه
تبادل لینک کنیم؟؟؟؟
عسل جونم رو ببوس


ممنون عزيزم از لطفتون. حتما عزيزم من لينکون کردم.
مامان مبینا
18 آبان 91 21:18
عزیزم،مبیناهم همینطوری میشینه رو توپ.این بچه ها عجیب کارهاشون شبیه همه
چه لاک پشت بامزه ای هم انتخاب کرده.آفرین به این عسل خانم مستقل


از بس دنياي پاک و معصومانه اي دارند اين بچه ها. ممنون به ما سرزدين


خاله خاطره
20 آبان 91 16:20
ممنون که ما رو لینک کردید
عسل بانو خوشگل رو ببوس


خواهش ميکنم عزيزم :
مامان کوثری
21 آبان 91 23:26
از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگذاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/
مریم مامان عسل
23 آبان 91 4:43
وای فدای تلوزیون دیدنت شیرینم!
قربون اون موهات بشم که انقدر از پشت قشنگن!


زنده باشي عزيزم. ممنون. ببوسين عسل کوچولوي ناز رو
مامان ملینا
18 آذر 91 9:12
الهی چقدر هم غرق تماشای تلویزیونه .


اونم روی توپ !!![


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد