عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

عسل بانو

عسل خانوم و تاتي تاتي هايش

1390/11/18 8:32
نویسنده : مامان
1,109 بازدید
اشتراک گذاری

ديگه تقريبا دارم به صورت حرفه اي تاتي تاتي ميکنم بغلاوايل فقط صاف ميرفتم و مامان يا بابا ميگفتن عسلي بيا منم ميرفتم بغلشون قلب اما الان ديگه خودم هر جا دلم ميخواد ميرم و تازه ياد گرفتم جهت  رو هم عوض ميکنم و گاهي عقب عقب هم ميرم، دور ميزنم، تازه انقدر ذوق ميکنم که کلي موقع راه رفتن ميخندم لبخندزبان يه وقتهايي هم عجله ميکنم و تند تند راه ميرم و تقريبا بدوبدو ميکنم و البته بگم گاهي هم زمين ميخورم گریه ولي هميشه سعي ميکنم خودم رو به يه جايي برسونم و دستهامو بگيرم بغلتازه افتادن هام هم نسبتا حرفه اي شده و خيلي محکم نميفتم خداروشکر قلب ديگه اصلا هم دوست ندارم بشينم و فقط راه ميرم ولي نميدونم چرا از همون صبح که پاميشم مامان دنبالمه تا شب . شب هم بابا مياد نوبتي دنبال من ميان سوال يه وقتا هم که کاري دارن ونميتونن پيشم باشن من رو ميزارن تو صندلي غذام يا روروک متفکر البته من خودم راهشو که از اون تو بيام بيرون بلدم بغلچند دقيقه بازي ميکنم و مشغولم ولي حوصلم که سربره گريه ميکنم و حيغ و داد راه ميندازم تا من رو بيارن بيرون و معمولا اين راه خيلي سريع جواب ميده نیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان زهره
18 بهمن 90 9:45
آفرین به همت ، پشتکار و دقتی که به خرج می دی. همین طوری ادامه بدی توی مسابقات دو حتما برنده می شی


بله اتفاقا خودم هم احتمالش رو ميدم !
خاله هانيه
18 بهمن 90 12:43
آفرين عسلي
ما شا الله زود راه افتادي به خاله جونت رفتي خاله جون.

ولي خيلي راه رفتنت بامزس.
من که خيلي دوست دارم.
آفرين به همتت.


مرسي خاله جون. آره فکر کنم به خاله زبرو زرنگم رفتم
مامان شراره
18 بهمن 90 20:46
ای جانم خوشگل خانوم.اخه چقده تو شیطون وبلا وخوشگل شدی عزیزم
چیزی هم به تولدت نمونده ها خانوم خانوما


ممنون بوس براي عسل ناز کوچولو


تینا
19 بهمن 90 14:17
خوشگلم از تصور کارات کلی ذوق کردم
عزیزم خدارو شکر که آروم میخوری زمین .....خیلی مواظب خودت باش فرشته خانوم


ممنون خاله مهربون. از قول من و مامان آنيتا خوشگل رو ببوسيد
مریم مامان عسل
20 بهمن 90 4:26
آفرین خوشگلم. آخه از بس شیطونی میکنی مامان و بابا مثل سایه باید دنبالت بیان و مواظبت باشن!


ايشالا به اين زودي ها عسل کوچولو ناز شما هم به تاتي تاتي ميفته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد