عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

عسل بانو

عسل يازده ماهه

1390/11/1 10:17
نویسنده : مامان
870 بازدید
اشتراک گذاری

 

من  ماهه شدم  کلي بزرگ شدم و کارهاي جديد ياد گرفتم بغل مامان هم ميخواد برام يه کيک درست کنه  

مامان و بابا ميگن: عسلي خيلي  زود گذشت و انگار همين ديروز بود که ما منتظر به دنيا اومدنت بوديم و خدا رو شکر ميکنن  

ديشب هم يه کم رفتيم بيرون و گشتيم و چند تا مغازه اسباب بازي فروشي رفتيم و من همش با صداي بلند در حالي که خيلي ذوق داشتم هر چي رو ميديدم ميگفتم اِ اِ اِ اِ اِ

دو سه هفته اي ميشه که دو قدم هم تاتي تاتي ميکنم

ديروز هم مامان و بابا نشسته بودند و من داشتم بازي ميکردم و مبل ها رو گرفته بودم و راه ميرفتم و چون حرفه اي شدم ديگه از يه مبل که ميخوام دستمو به يه مبل ديگه يا ديوار برسونم دستامو ول ميکنم و خودم تنهايي دو قدم رو ميرم  ولي ديروز مامان و بابا يه لحظه ديدند که من يه تنه وسط سالنم و تا اونجا خودم بدون کمک رفتم و خيلي ذوق کردند قلب البته وسط سالن که رسيدم نميدونم چرا سقوط کردم و تا مامان و بابا به من برسند من کف زمين بودم سوال و ...مامان  و بعد بابا  و من هم فوري آروم شدم و دوباره شروع به فعاليت کردم

اينجا دارم تاتي تاتي ميام بغل مامان و بابا نیشخند

عسلي تاتي تاتي مياد

 

اينجا هم کم مونده سقوط کنم که ميگيرنم زبان 

عسلي ناز

ديگه اينکه:

همچنان کم خوابم نیشخند  پنج تا مرواريد دارم بغل عاشق ددر هستم و اگه خونه بمونم حوصلم سرميره زبان صبح ها هم که از خواب پاميشم بي سر و صدا مشغول بازي ميشم و مامان از صداي اسباب بازيام ميفهمه من بيدارم و مياد و منو بغل ميکنه و دست و رومو ميشوره و بعد هم صبحانه ميخورم  ناهارمم سوپ هست که خيلي دوست دارم و همينطور ماست رو دوست دارم نیشخند ميوه مورد علاقم هم موز و سيب  هست . بيسکوييت هم دوست دارم و بعضي وقتها مامان سيب زميني سرخ کرده البته بي نمک ميده ميخورم که خيلي دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

خاله ی امیرعلی
1 بهمن 90 12:34
سلام
یازده ماهگیت مبارک عسل خانومه خوش تیپ
قربون تاتی تاتی کردنت بشم من الهی


سلام خاله امير علي ممنون به ما سرميزنين و مرسي از لطفتون
خاله هانيه
1 بهمن 90 15:55
قربون تو من برم خاله که اينقدر نازي.

قربون اون تاتي تاتي رفتنت من برم.

مامان عسل دست شما هم درد نکنه ماشالله چه با ذوق و سليقه مينويسي من که عاشقشم مخصوصا اين شکلکاش. ميوه ها و تخم مرغ و ............

عالي
ممنون.



مرسي خاله هانيه خوب و مهربون


فاطمه
1 بهمن 90 19:46
مامانی جونی سلام خوبی
به منم سری بزن
انار جون ما به جمع فرشته ها پیوست


سلام عزيزم . بسيار غمگين شدم خدار حمتش کنه و به مامان و باباش صبر بده

فاطمه
1 بهمن 90 19:47
11 ماهگیت مبارک عسل من


مرسي
فاطمه
1 بهمن 90 19:47
خوشکل خانوم


[hr
تینا
2 بهمن 90 14:41
ای جووون
عسل خانوم نازنازی ماشالا زرنگی خاله جون زود راه افتادی میخوای حسابی شیطونی کنیا
فدات بشن خوشملم


ممنون خاله جون مهربون. بوس واسه آنيتا جون خوشگل
مامان ریحانا
3 بهمن 90 0:15
سلام
چه خدای عاشقی که گناه می خرد و بهشت می فروشد و ناز بنده را می کشد .
خداوندا در این آخر ماه صفر به حق خون حسین ابن علی به دردهای دل زینب به غریب امام هشتم و به حرمت آقا رسول الله گیرنده این پیام و عزیزانش را در زمره یبهترین بندگانت و مایه مباهات فرشتگانت قرار ده و حاجات خیرش را بر آورده ساز آمین


ممنون عزيزم. انشالا همه به حاجات دلشون برسن آمين


مامان ریحانا
3 بهمن 90 12:15
سلام
11 ماهگیت مبارک کم مونده تا تولدت عسلی
تاتی کردنت هم مبارک خوشگل خانم



سلام ممنون عزيزم
مامان زهره
3 بهمن 90 13:37
الهی قربون عسلی که سیب زمینی بی نمک می خوره! مامانی خبر نداره که چند وقت دیگه بدون سس نمی خوری!


واقعا!!! پس خودمونو آماده کنيم.
مامان زهره
3 بهمن 90 13:37
آفرین به عسل که بزرگ شده.
تازه چه عکس های خوشگلی!


مرسي خاله مهربون !
من
3 بهمن 90 13:55
پس اين عكس "بابا وقتي كوچك بود" چي شد.
بعد از اين جمله معترضه....
سلام عسل خانم ... يازده ماهه‌گيتون مبارك


دير و زود داره ولي سوخت و سوز نداره .
پس از پاسخ به اين جمله معترضه ....

سلام من. ممنون بابت تبريک.
راستي خودتونو معرفي نکردين!!!
گروه بالی گل
4 بهمن 90 18:53
خاطره ای فراموش نشدنی را با گروه بالی گل برای کودکان خود بجای بگذارید حتما ببینید http://badkonak.rzb.ir گروه بالی گل را به دوستان خود معرفی کنید تا آنها هم از خدمات ما بهره مند شوند امیدواریم هر روز کامتان شیرین باشد
مامان ریحانا
5 بهمن 90 2:42
مشکی از تن بدرآرید ربیع امده است

خم ابرو بگشایید ربیع امده است

مژده ای ختم رسل داد که اید به بهشت

هرکه بر من خبر ارد که ربیع اماده است

ماه ربیع الاول مبارک


ممنون به شما هم تبريک ميگم


کیتکس
5 بهمن 90 20:40
ای جاااان چه ذوقی کرده عسله شیرینه مامانش!!!
ببینیم این که جیگره مامانشه می یاد از ما و عمو پورنگه تلوزیون جایزه بگیره؟؟؟

می یاد نمایشگاه کیتکس

تو مسابقه شرکت می کنه؟؟؟

بدووو بیا وبلاگمون

منتظره تو و مامانه هنرمندت هستم

بوووووس


سلام ممنون. ولي آدرس وبللاگتون برامون باز نميشه!
مامان شراره
6 بهمن 90 1:20
وای عزیز دلم.ماشالله به تو که روز به روز داری شیرینتر وشیطونتر میشی.
عسل شیرین دیگه چیزی نمونده به تولدت .
وای تاتی کردنشو ببین چه نازههههههههه


ممنون خاله مهربون و مرسي که به ما سرميزنين بوس برا عسل خانم شيرين شما

خاله هدي
6 بهمن 90 10:24
نازي خوشگل خانم يازده ماهگيت مبارك باشه ناناس فكر كردم توي عكس داري ميرقصي نگو داشتي تاتي تاتي مي كردي آفرين ناناسي خيلي ماهي

ممنون خاله هدي ناناي ناناي هم ميکنما
بوس واسه ياسمين زهرا خوشگل
ازاده مامانه هانا
7 بهمن 90 0:40
قربون این عسل بشم من . عزیزه دلمه میبینمش زنده میشم انگار. خدا واستون حفظش کنه ایشالله.11 ماهگیت مبارک ایشالا 1100 ساله شی خاله


ممنون عزيزم از لطفي که داري. بوس برا هانا جون ناز که واقعا دوست داشتني و شيرين هست
مامان ملینا
9 بهمن 90 10:37
سلام عزیز دلم 11 ماهگیت هم مبارکهههههه.راه رفتنت قشنگه مثل شیر و پلنگ.وایسا کجا در می ری چرا از اون ور می ری این شعر هم به خاطر قدم برداشتنت.ان شالله قدمهای بزرگ در زندگیت برداری.


ممنون و مرسي بابت اين شعر بامزه .
مامان زهره
11 بهمن 90 9:43
عسل تا عروس شدن و خانوم شدن چیزی نمونده!


واقعا!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد