عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

عسل بانو

چند تا عکس از مرداد ماه 93

1393/6/5 14:17
نویسنده : مامان
1,468 بازدید
اشتراک گذاری

خيلي وقته مامانم ننوشته ولي خب به جاش عکسهام رو مياد ميزارهبوس

امروز 1 آذر هست و بالاخره با کلي تاخير اومديم هم عکس هاي اين پست رو بزاريم و هم انشالا مطالب جديد محبت

يک روز در شهر بازيآرام

پارک آب و آتشآرام

اينجا هم پوني سواري کردم که خيلي خوشم اومدمحبت

 

يک روز گرم تابستون آرام

 

ژست هاي من محبت

 

نقاشي رو هم خيلي دوست دارم محبت

 

يک روز در کاخ سعدآباد آرام

 

اين جا هم خونه درست کردم و با عروسکام رفتم توشزبان

 

يک روز گردشآرام

 

بازم من و ژست هام با لباس مامانمبوس

اينجا هم دارم با عروسکم تاب بازي ميکنم محبت

 

يک روز با يک باغباني کوچولو تو خونه که خيلي بهم خوش گذشتمحبت

 

اينجا هم که دارم نماز ميخونم محبت

يک روز گردش و اينم از زور بازو من زبان

 

يک روز گرم تابستونيمحبت

 

اين جا هم با مامان و ماماني براي اولين بار رفتيم شاه عبدالعظيم زيارت. قيافه جدي من هم براي اين هست که مامان يادش رفته چادر گل دار کوچولو من رو بياره و من حسابي پکر شدم و اينجا که اومديم رستوران چادر ماماني رو گرفتم و سر کردم چشمک

اينجا هم هم ناهار نوش جان کردم و سير شدم و چادر هم دارم و درنتيجه شاد و با انرژي شدم تا بريم زيارت و نمازمحبت

 

اينجا هم که به به چشم مامان رو دور ديدم و رفتم سراغ لوازم آرايش مامانخندونک

انقدر هم که زياد زدم بعد شستن چشمام هنوز جاش مونده و کلي خوشحال بودم تازه کلي به مامان اصرار کردم بزاره کارم رو تکميل کنم و لب (رژلب ) هم بزنم خندونک

 

اينجا هم رفته بوديم سينما و انقدر تو سينما حرف زدم و تکون خوردم که نگو. فقط خوبه فيلم خودش سرو صداش زياد بود وگرنه بايد از سالن بايد ميومديم بيرون زبان

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد