عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

عسل بانو

امروز من 3 ساله شدم

1393/1/10 9:28
نویسنده : مامان
1,682 بازدید
اشتراک گذاری

عسل کوچولو تولدت مبارک قلبلبخندماچ

بعدا ميايم و مينويسيم از تولد عسل خانوم و شيرين کاريهاش تو 3 سالگي لبخند

 


 بعدا نوشت: 

 امسال ديگه من بزرگ شدم و تو کارهاي تولدم دوست داشتم به مامان کمک کنم زبان مامان که کاردستي هاي تولدم رو درست ميکرد ميگفتم: مامان بزار منم يه کاري بکنم بده ديگه لبخند مامان هم ميگفت بشين پيش من ولي خرابکاري ممنوع و کلي کاغذ رنگي و مقوا ميداد به من تا منم به قول خودم کاري بکنم نیشخند امسال هم مامان ازم پرسيد دوست داري تولدت چه شکلي باشه ؟ چه تمي باشه عسل خانوم؟ و چند تا عکس تو کامپيوتر نشونم داد . منم کيتي و باب اسفنجي رو گفتم ميخوامبغل مامان هم يه خرده فکر کرد و گفت فکر کنم کيتي بهتر باشهلبخند و اين شد که امسال تم تولدم کيتي بودمژه بماند که آخرسر به مامان گفتم پس چرا برا من تولد نارنجي نگرفتي؟؟!! و مامان اينجوري شد متفکر و گفت آخه فسقلي تو نارنجي رو از کجا آوردي؟ تعجب

روز تولدم هم صبح پاشدم و مامان گفت: تولدت مبارک دختر 3 ساله من و بوسم کردقلب بابا هم از سرکارش زنگ زد و تبريک گفت و گفتش عصري ميام و ميبينمت عسل خانومقلب خلاصه من روز تولدم چند تا ديگه تلفن تبريک و پيام تبريک تولد داشتم بغل دايي هم ظهر اومد خونمون و تزيينات تولدم رو چسبوند به در و ديوار و منم طبق معمول هميشه مشغول کمک به دايي شدم مژه دست دايي جونم درد نکنه که اون روز به خاطر من و مامان از دانشگاه زود اومد ماچ عصري هم ماماني اينا اومدن خونمون براي تولدم و من کلي ذوق زده شده بودم و کادو ماماني رو گرفته بودم ازش و ميگفتم اين مال منه؟ بده بازش کنم ببينم چيه؟ چشمکزبان 

اينم چند تا عکس خوشگل از تولد عسل خانوم با تم کيتيقلب

 

تولد 3 سالگي عسل خانوم

تولدت مبارک عسل جون

تولدت مبارک عسل خانوم

عسل بانو تولدت مبارک

کيک تولد عسل بانو : 

کيک تولد کيتي

 

وچند تا از تزيينات تولد : 

 فلش به سمت تولد

 

 تزيينات تولد عسل خانوم

عسل

 

تولد عسل خانوم

 نماي کلي سالن

 

 

خلاصه کلي خوش گذشت بهمون  لبخند کادوهامو باز کردم و کلي ذوق کردم تقريبا همه کادوهامم سفارش خودم بود نیشخند من اينم ديگه بغلنیشخند کادوي ماماني و خاله که کاملا سفارش خودم بودمژه آهنگ تولد گذاشتيم و کلي فشفشه  روشن کرديم هورا کيک رو هم فوت کردم و بريديم با مامان و همگي نوش جان کرديم لبخند و من رسما 3 ساله شدم قلب روز جمعه هم مامان بزرگم اينا رو دعوت کرديم که اومدن و اون روز هم خيلي خوش گذشت و بازم کيک و آهنگ و کادو و .... هوراقلب بعدا چند تا عکس ديگه از روز جمعه مامان ميزاره لبخند

 

عسل جون تولدت مبارک 

 کيک تولد عسل جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ترمه
1 اسفند 92 9:46
تولدت مبارک عسل خانوم...3 سالگی ات مبارک خوشکل خانوم... خيلي ممنون
مامان ملینا
1 اسفند 92 10:16
مبارک باشه عزیزم منتظر عکسای تولد هستیم _________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤ ممنون عزيزم. چشم حتما سرميزنم
مامان هستی
7 اسفند 92 20:17
تولدت مبارک خاله جون البته با کمی تاخیر ممنون
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
10 اسفند 92 8:44
سلام ممنونم که شما هم به ما سر زدین عزیزم شما هم با افتخار لینک شدین چه عکسهای خوشکلی تولدت مبارک باشه عسل جون ممنون عزيزم
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
11 اسفند 92 14:21
تولدت مبارک. شاد باشی و سلامت برای همیشه و تا ابد خيلي ممنون عزيزم
شیرین بانو ( مامان موژان و علی)
19 اسفند 92 15:50
سلااااااااااااام تولدت مبارک عسل خانوم خوشگل خانم .... 120 ساله شی خاله جون دوستت داریم و می بوسمت سلام خيلي ممنونم
شیرین بانو ( مامان موژان و علی)
27 اسفند 92 14:42
آخ الهی بگردم ............. مبارکه گلم زنده باشين و ممنون
مامان یاسمین زهرا
26 فروردین 93 15:01
سال نو مبارک و پر از شادی.ببوسیدش فرشته خوشگل رو ممنون سال نوش ما هم مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد