عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

عسل بانو

مهر ماه 92

1392/9/14 11:10
نویسنده : مامان
1,645 بازدید
اشتراک گذاری

مامان نوشت: عسل جون چي کار کنم مامان تنبل شده شايدم وقت کم مياره. انشالا انشالا انشالا زود زودبيام بنويسم شيرين کاري ها و شيرين زبوني ها تو.

اينا رو ميزارم که تشويق بشم و بيام زود زود بنويسم لبخند

آخه هر روز يه شيرين زبوني و يه شيرين کاري داري به خودم ميگم ميرم تو وبلاگ مينويسم  اين کار يا حرفتو. ولي وقت نميشه يا تنبلي ميکنم يادم ميره ابرو

پس انشالا به زودي مينويسم با انرژي قلب  اينا رو امروز 12 آدر نوشتم انشالا ميام و عکسها و مطالب مهر ماه رو به زودي ميزارملبخند

 

 

 

بعدا نوشت (14آذر):

1 مهر سالگرد عروسي مامان و بابا بود که رفتيم  يه دوربين خوبتر واسه خودمون کادو خريديم تا از من عکس هاي با کيفيت تر و حرفه اي بندازيم نیشخند اونوقت نيست که منم خيلي درجه همکاري بالايي دارم تو عکس انداختن! کلا خيلي کم پيش مياد افتخار بدم و ژست بگيرمنیشخندچشمک

 

 

اينجا هم يه عسل هندي شدم چشمک

 

عسل خانوم هندي مي شود

 

 

5 مهر هم رفتيم سرزمين عجايب که خيلي خوش گذشت لبخند کلي بازي کردم با مامان سوار قطار شديم و خيلي کيف داد بعد هم با بابا سوار هواپيما شديم اونم خيلي کيف داد چند تا هم بازي هاي ديگه سوار شدمقلب بعد يه دفعه چشمم افتاد به بچه هايي که صورتهاشونو نقاشي کرده بودن ! منم کلي ذوق کردم و گفتم بريم منم آرايش کنم !نیشخند مامان هم گفت آخه آرايش نيست عسلي جونم نقاشيه هاابرو گفتم : نه مامان من ميخوام صورتمو آرايش کنم. خلاصه رفتيم و من کلي با ذوق نشستم و تکون نخوردم تا خانومه کارشو بکنه . خانومه هم پرسيد چه طرحي؟ ما هم اين شکلي شديمسوال بعد خانومه گفت: چون خيلي عسلي طرح فرشته ميکنم مياد بهت! وقتي کار تموم شد و آينه رو خانومه جلو صورتم گرفت قيافه من ديدني بود!چشمک بابا هم کلي عکس و فيلم ازم گرفت و مدارکش موجوده که چقدر ناراحت شدم و حالم گرفته شدنگران کلا از اون لحظه پکر شدم و ديگه بازي نکردم و اومديم خونه. مامان هم که فکر ميکرد من نزارم صورتمو بشوره فوري قبول کردم تا صورتم رو بشوريم!!! چون به مامان و بابا گفتم: من آرايش دوست دارم  که عروس بشم ! قلب مامان و بابا هم کلي خندشون گرفت که من تصورم از آرايش ، آرايش عروس بوده. تازه بچه ها رو ديده بودم اين شکلي شدن ولي فکر کرده بودم من رو آرايش عروس ميکنن زبان

مامان هم گفت: انشالا يه روز عروس بشي و آرايش عروس هم بکني عسل خانوملبخندماچقلب اين آرايش کوچولوها هست. خودت که ديدي بچه هارو!

عسل در سرزمين عجايب

عسل در سرزمين عجايب

 

 

اينجا هم با مامان حاضر شديم و ميريم خونه ماماني اينا لبخند

عسل و يه روز گردش

 

عسل و يه روز گردش 

 

 

 عسل و خونه ماماني اينا

 

بعدا ميايم و بقيه مهر رو هم مينويسيم ! 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ستاره
16 آذر 92 21:16
سلام عزیزم ... خوبی .. عسل جون خوبه ... چه عکسای قشنگی .. خدا حفظش کنه عزیزم ... حتما براش اسپند دود کن عزیزم سلام دوست عزيز ممنون شما محبت دارين
مامان ملینا
17 آذر 92 10:13
به به چه خانم شیک و خوشگلی .عسل خانم شمایی سلام دوست جونم با دو پست جدید برفی آپیم تشریف بیارین سلام عزيزم. مرسي. اومدم وبلاگ خوشگل ملينا جون انشالا هميشه خوش و سلامت باشيد
مامان ترمه
18 آذر 92 1:51
سلام.خوشحالم دوباره فعال شدید. سلام مرسي
مامان ستاره
19 آذر 92 2:27
سلام عزیزم ... خوبی .. عزیزاز بابت کامنت هات بی نهایت ممنونم ... ...عزیزم من اومدم تا ازت خدا حافظی کنم چون دیگه نمی خوام به وبلاگ نویسیم ادامه بدم وبلاگمو حذف نمی کنم ولی دیگه پست هم نمی خوام بزارم ... چقدر به خودم بابت نی نی امیدواری بدم شاید بگی هر چی خدا بخواد درسته عزیزم ولی تا کسی جای من نباشه نمی تونه این خلا رو احساس کنه ... میام و به وبلاگاتون سر می زنم ولی دیگه چیزی نمی نویسم تا زمانی که نی نی بیاد تو دلم و بیام خبر خوش بزارم ... عزیز دلم حالم خوبه شاد شاد هستم فقط نمی خوام دیگه پست بزارم. از اینکه تو این مدت دوستای خوب و گل و مهربونی مث شما ها پیدا کردم خدا رو شکر می کنم بازم می گم میام سر می زنم ولی پست نمی زارم پس به خاط اینکه شرمنده محبتهاتون نشم و دلگیر نشید ازم دیگه برام نظر نزارید چون جواب نمی دم عزیزم فقط خودم میام به وبلاگ های شما و براتون نظر می زارم ... خیلی خیلی خیلی دوستتون دارم ... اگه بدی از من دیدی حلالم کن عزیزم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس سلام عزيزم ممنون انشالا هميشه شاد و سلامت باشين و به خواسته قلبيتون هر چه زودتر برسين انشالا من هم ممنونم از شما بابت اين مدت که به وبلاگ عسل سرزدين و خوشحالم ميشم بازم بياين. و انشالا که شما هم دوباره وبلاگتون رو فعال کنيد و ما دوستانتون رو خوشحال کنيد. عزيزم آرزوي بهترين ها رو از صميم قلبم براتون دارم و انشالا هميشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه
مامان یاسمین زهرا
21 آذر 92 0:29
هرچی بگم ماشاا... کمه به خدا مرسي عزيزم
مامان ستاره
21 آذر 92 23:49
چه دخمل نازی خدا حفظش کنه عزیزم ... ممنون عزيزم
شیرین بانو ( مامان موژان و علی)
23 آذر 92 23:13
سلام عینک جالبی داره . طراحی صورتش هم بد نشده ولی صورت ملیح و زیبای خودش یه چیزه دیگست انشاالله عروس بشه مطمئینم یکی از زیباترین عروسهای دنیا میشه منتظر شما هستیم سلام ممنون آره منم اين آرايشهاي مصنوعي رو صورت بچه ها نميپسندم يکي دو بار حالا بد نيست. انشالا عزيزم عروس شه عسل ما و همينطور موژان ناز شما و دامادي علي آقا انشالا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد